Bezorginformatie

Het is voor ons belangrijk dat wij een goede duurzame bezorging leveren. Om deze reden rijden wij met onze eigen bus en zorgen we voor goed klantencontact om te vermijden dat wij het milieu te veel belasten. De levertijd waar wij naar streven is binnen een week, in uitzonderlijke gevallen zal dit binnen 14 dagen zijn, maar dit komt weinig voor.


Wat zijn de bezorgkosten?

We hebben verschillende bezorgklasse en bezorgopties.

  1. Klein meubelen & accessoires (tot 100x70x58 cm): Basic €4,-  (tot de 1e deur).
  2. Middel- & middelgrote meubels (tot <0,7m³): Basic €39,- (tot de 1e deur) | Plus €75,- (op de gewenste plek + montage).
  3. Grote meubels (>0,7m³): Basic €49,- (tot de 1e deur) | Plus €75,- (op de gewenste plek + montage)

Naar België geldt een toeslag van €10,- op elke bezorgklasse en -optie.

Basic bezorging houdt in dat de bezorger het meubelstuk bij jou thuis aflevert en bij de eerste deur neerzet. Mocht je het meubel op een specifieke plek in je huis afgeleverd willen hebben? Dan is Plus bezorging wat voor jou. Bij deze bezorgoptie wordt het meubel niet alleen op de aangewezen plek gezet, maar wordt het meubel ook gemonteerd.


Levering

Wij bezorgen het grootste deel van onze meubels zelf. Wanneer je een klein pakket besteld kan het zijn dat dit door een partij als PostNL wordt gedaan, maar bij de middelgrote en grote meubels wordt dit door onze eigen service geleverd. Binnen 24 uur na je bestelling wordt er contact met je opgenomen. Uiterlijk 2 dagen voor je bezorging ontvang je een tijdslot van 3 uren waarin het meubel bezorgd kan worden. In alle gevallen ontvang je een Track&Trace optie van de bezorger via WhatsApp zodat je precies kan weten wanneer de bezorger er is. Bij de kleine bezorgingen wordt je ook goed op de hoogte gehouden via een van onze communicatiekanalen.

Mocht je niet thuis zijn binnen het aangegeven tijdslot, of komt er toevallig iets tussen? Neem gerust contact met ons op! Wij zijn altijd bereid om te helpen en proberen samen met jou de beste oplossing te zoeken. Mocht het zo zijn dat wij voor je deur staan en er niemand aanwezig is dan zullen wij het afleveren bij de buren.

Woon je in België? Dan kan het zijn dat we het pakket laten leveren via CTS Group. Voor het grootste deel blijft het proces dan hetzelfde. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je zult ook een track&trace code ontvangen. Tot nu toe is alleen de basic bezorgoptie beschikbaar voor Belgische klanten. Dit betekent dat we het meubel bij de eerste deur afleveren, zorg dus dat je dan thuis bent! Mits het pakket via CTS Group wordt geleverd wordt dit gedaan via een pallet.

We leveren in Nederland en België, maar mocht je het meubel toch in een ander land bezorgd willen hebben? Neem dan contact met ons op en dan kunnen we samen kijken of er een oplossing mogelijk is.

In alle gevallen is het voor ons belangrijk dat er een duidelijke communicatie plaatsvindt tegenover de klant. Schroom daarom nogmaals niet om contact op te nemen wanneer je vragen hebt. Dit kan telefonisch, via de mail, of via de website.


Is het mogelijk om een later bezorgmoment in te plannen?

Stel dat je binnenkort gaat verhuizen of er komt een andere situatie voor waarin je het meubel niet direct nodig hebt. Het is dan mogelijk om een ander bezorgmoment in te plannen. Laat dan een notitie achter bij het afrekenen of bel ons op, dan zoeken we samen het ideale moment uit om het meubel te bezorgen.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem contact op en dan helpen we je graag.