Klantenservice

Directe communicatie: daar houden wij van

Directe communicatie

WhatsApp

In tegenstelling tot de eindeloze e-mail correspondentie met grote (meubel)winkels, proberen wij onze communicatie zo direct mogelijk te laten verlopen. Daarom gebruiken wij vooral WhatsApp, omdat wij denken dat dit het snelst en het makkelijkst communiceert. Dit veel gebruikte en moderne communicatiemiddel geeft ons daarom de mogelijkheid je vragen en/of opmerkingen super snel te beantwoorden. Bel of mail je ons toch liever? Ook dat is natuurlijk geen enkel probleem.

Wij denken dat onze focus op klantgerichte service en het bieden van een fijne (online) shopervaring het beste tot uiting komt door het gebruik van WhatsApp als voornaamste communicatiemiddel. We willen onze (potentiële) klanten namelijk voorzien in de behoefte om zo snel, effectief en eenvoudig mogelijk met ons te communiceren. Aangezien WhatsApp inmiddels door bijna 12 miljoen Nederlanders wordt gebruikt denken wij dat we onze (potentiële) klanten op deze manier in deze behoefte kunnen voorzien. Je wilt immers niet te lang hoeven wachten tot je een antwoord krijgt op je vraag over een bepaald meubel.

Voordelen van WhatsApp

Daarnaast kunnen we door het gebruik van WhatsApp bijvoorbeeld erg eenvoudig 1) gezamenlijk tot een geschikt en duidelijk bezorg- of afhaalmoment komen, 2) we hebben persoonlijk en direct contact nadat je je bestelling hebt geplaatst, waardoor je niet in het duister hoeft te tasten tot het moment van de bezorging, 3) eventuele after-sales vragen of opmerkingen kunnen eenvoudig aan ons gesteld worden en worden snel beantwoord, 4) vragen tijdens het online winkelen kunnen ook snel gesteld en beantwoord worden, en 5) we kunnen tijdens het bezorgen een extra service leveren; namelijk het sturen van een Track & Trace live locatie, waardoor je exact weet hoe laat wij je meubel komen brengen. Om deze redenen denken wij dat WhatsApp het meest effectieve en het meest klantvriendelijke communicatiemiddel is van dit moment.

Videobellen

Wist je dat we daarnaast iedereen de mogelijkheid geven om met ons te videobellen voordat hij/zij een meubel bij ons koopt? We willen dat je je goed voelt over je aankoop en dus vertrouwen hebt in het meubel dat je aanschaft. Wij denken en hopen dat een videogesprek een extra vorm van vertrouwen creëert en je de zekerheid biedt dat het meubel ook echt het geen is waar je naar opzoek bent. Hoe plan zo’n videogesprek nou in? Je vraagt het gewoon eenvoudig aan via ons WhatsApp nummer.

Telefoon

Uiteraard is het ook mogelijk om al je vragen telefonisch te stellen. Wij zijn van maandag tot zaterdag ‘gewoon’ bereikbaar via ons telefoonnummer: 085-0601181. Je zult merken dat je er geen automatisch antwoord apparaat voor krijgt, of eerst eindeloos een keuzemenu hoeft te doorlopen; directe communicatie dus. We hopen je graag te kunnen helpen via WhatsApp, email of via de telefoon!

WhatsApp (videogesprek): (06) 18 18 59 01
Telefoonnummer: +31 85 060 1181
E-mail: info@crecida.nl