Klantenservice

Bezorgingen & levertijden

Overzicht van onze bezorgopties

Daarnaast vertellen we op deze pagina meer over: 1) de verschillende bezorgopties, 2) onze eigen bezorgservice, 3) de levertijden en 4) overige relevante informatie.
Ophalen
0,-
Ophalen wanneer het jou uitkomt
Altijd garantie
Hulp bij het inladen
In overleg mogelijk om het meubel een tijdje bij ons te laten staan
Basis
30,-
Door onze eigen bezorgservice
Track & Trace volgoptie
Altijd garantie
Vaak één bezorger
Bezorgd tot de 1e deur
Meehelpen met tillen indien nodig
Zelf verantwoordelijk voor retourneren, met uitzondering van direct retournering
Tot 2 weken levertijd; vaak slechts 1 week (in overleg ook op een later tijdstip mogelijk)
Plus
75
Door onze eigen bezorgservice
Track & Trace volgoptie
Altijd garantie
2 bezorgers indien nodig
Plaatsing op de gewenste plek
Bezorging wanneer het jou uitkomt
Eventuele retournering wordt door ons uitgevoerd
Tot 2 weken levertijd; vaak slechts 1 week (in overleg ook op een later tijdstip mogelijk)

● Over de verschillende bezorgopties

De bezorgservice kunnen we helaas niet gratis uitvoeren. De bus, brandstof en de uren moeten namelijk ook betaald worden. Echter denken wij dat onze bezorgprijzen erg schappelijk zijn. Meubels worden vanaf €30,- bezorgd  en de bezorgingskosten zijn gelijk door heel Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden). We hopen onze (potentiële) klanten niet af te schrikken met de bezorgkosten van €30,-, maar we vragen dus puur bezorgkosten om onze kosten (gedeeltelijk) te dekken. Dit betreft onze bezorging ‘basic’ à €30,-. Daarnaast bieden we ook nog de mogelijkheid voor een uitgebreide bezorgservice; bezorging ‘plus’ à €75,-.

Het is van belang dat je vantevoren goed nadenkt of het meubel qua formaat wel je huis in te krijgen is; wees er dus zeker van dat het meubel naar binnen kan.

Bezorging basic: €30,-

Bij de bezorging ‘basic’ komt onze eigen bezorger over het algemeen alleen. Door ervaring, opleiding en hulpmiddelen kan de bezorger heel veel in zijn eentje; de bezorger neemt namelijk altijd een steekwagen en karretjes mee. Echter kan het voorkomen dat het de bezorger onmogelijk is om het meubel volledig in zijn eentje te tillen. In deze gevallen vragen we je om je hulp om de bezorger mee te helpen. In principe bezorgen we de meubel tot aan de 1e deur en is het je eigen verantwoordelijkheid om het meubel op de uiteindelijke plek te krijgen. Desalniettemin bieden we graag onze hulp aan en helpen we je graag mee om het meubel op z’n plek te zetten. We geven namelijk graag iets extra’s aan onze klanten. Zorg er zelf wel altijd voor dat er genoeg mankrachten aanwezig zijn zodat we gezamenlijk het meubel op de gewenste plek kunnen zetten. Bij het afrekenen is het mogelijk om aan te geven of er specifieke bezorgwensen zijn; vul deze altijd even in zodat we hier rekening mee kunnen houden in onze planning. Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Bij de keuze van bezorging ‘basic’ ben je tevens zelf verantwoordelijk voor het eventueel retourneren van het meubel, behalve bij directe weigering bij bezorging.

Voorbeeld 1: Je hebt een meubel besteld en deze is bezorgd met bezorging ‘basic’. Het meubel blijkt bij bezorging direct niet naar wens. We kunnen zodoende het meubel direct weer meenemen. In dit geval wordt er slechts €30,- in rekening gebracht.
Voorbeeld 2: Je hebt een meubel besteld en deze is bezorgd met bezorging ‘basic’. Het meubel blijkt na 7 dagen toch niet helemaal in je interieur te passen. De bezorgkosten van €30,- worden in rekening gebracht. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor de retournering met bijvoorbeeld ‘Brenger’. Tevens draag je de kosten en het risico van het transport.

Bezorging plus: €75,-

Bij de bezorging ‘plus’ wordt jouw meubel altijd door 2 bezorgers bezorgd indien dit nodig is; zo word jij dus volledig ontzorgd! Bij grote meubels zullen er dus altijd 2 bezorgers komen. Echter zullen bezorgingen van kleinere meubels volstaan met één bezorger. Bij deze vorm van bezorging wordt het meubel altijd op de plek naar wens geplaatst. Zorg er wel voor dat je specifieke wensen dit vantevoren doorgeeft, zodat wij er zo goed mogelijk rekening mee kunnen houden in onze planning. Het is daarnaast van belang dat je vantevoren goed nadenkt of het meubel qua formaat wel je huis in te krijgen is; wees er dus zeker van dat het meubel naar binnen kan. Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Het meubel wordt bij deze vorm van bezorging altijd bezorgd op een moment wanneer het jou uitkomt. Een fijne bijkomstigheid is dat een eventuele retournering door ons wordt uitgevoerd. Zo hoef jij dus geen eventuele extra transportkosten op je te nemen.

Voorbeeld 1: Je hebt een meubel besteld en deze is bezorgd met bezorging ‘plus’. Het meubel blijkt bij bezorging direct niet naar wens. We kunnen zodoende het meubel direct weer meenemen. In dit geval wordt er slechts €30,- in rekening gebracht.
Voorbeeld 2: Je hebt een meubel besteld en deze is bezorgd met bezorging ‘plus’. Het meubel blijkt na 7 dagen toch niet helemaal in je interieur te passen. Je kan je meubel bij ons aanmelden als retour. Wij zullen samen een afspraak maken en het meubel weer komen ophalen. De eerder betaalde bezorgkosten worden in rekening gebracht. Je bent dus beperkt tot €75,- retourkosten.  

● Eigen bezorgservice

Je vraagt je misschien af waarom we onze meubels niet door een bestaande partij laten bezorgen. Daar kunnen we eigenlijk heel kort over zijn: kwaliteit van het transport. Uit ervaring hebben we vernomen dat (sommige) transportbedrijven de kwaliteit van het transport niet zo nauw nemen. Daarnaast is het ook altijd maar de vraag of het meubel op het afgesproken bezorgmoment wordt afgeleverd. Met een eigen bezorgservice weten we tenminste dat de bezorging met alle zorg wordt uitgevoerd. Daarnaast hebben we vernomen dat onze klanten het super fijn vinden dat we via WhatsApp real-time updates kunnen geven over de bezorgstatus. We voeren het bezorgproces immers zelf uit en kunnen daardoor direct met klanten communiceren. Zo kunnen we live locaties delen via WhatsApp en daarnaast kunnen we updates geven over de bezorging.

● Levertijden

Als je bij ons een meubel besteld, hoef je gelukkig niet wekenlang te wachten op je bestelde meubel. Het viel ons op dat dit wel de gang van zaken is bij andere (grote) meubelbedrijven; dit is iets wat wij koste wat kost wilde vermijden. Je wilt toch zo snel mogelijk kunnen genieten van je interieuraanwinsten? Om deze reden vinden wij het belangrijk dat onze meubels snel geleverd kunnen worden. Wij hebben ons gehele pre-owned aanbod en een groot gedeelte van ons nieuwe aanbod van meubels zelf op voorraad; hierdoor kunnen wij zowat á la minute leveren. Daarnaast werken wij alleen samen met leveranciers die alles in Nederland op voorraad hebben. Dit biedt ons de mogelijkheid om uit voorraden te leveren die direct beschikbaar zijn. Zo hoef je bij ons hooguit 2 weken te wachten op je meubel. In de praktijk zal dit vaak maar een weekje zijn.

 

● WhatsApp Track&Trace volgoptie

Je hebt iets online besteld en er staat dat de bezorging plaats zal vinden tussen 10.00 en 18.00 uur. Stiekem hoop je dat ze je pakketje zo vroeg komen bezorgen, maar tevergeefs. Het pakketje komt pas aan het eind van de middag! Je hebt dus de hele dag moeten wachten om je pakket in ontvangst te kunnen nemen. Herken je dit hekelpunt van online bestellen?

Het bovenstaande probleem hebben we zelf meerdere keren meegemaakt. Dit kan anders dachten wij. Omdat we zelf onze meubels bezorgen kunnen we ook heel precies communiceren op welk moment jouw meubel bezorgd wordt. We werken maximaal met een tijdslot van 3 uur en kunnen we je, indien nodig, eenvoudig op de hoogte stellen van belangrijke updates. Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst nemen we daarom zo snel mogelijk contact met je op om een bezorgmoment- & tijdstip af te spreken. Daarnaast sturen we je op de dag van de bezorging een live-locatie via WhatsApp. Zo kan je ons dus echt real-time volgen; een echte Track & Trace bezorging dus!

Door WhatsApp te gebruiken denken wij dat onze focus op klantgerichte service en het bieden van een fijne (online) shopervaring het beste tot uiting komen. We kunnen door het gebruik van WhatsApp namelijk erg eenvoudig 1) gezamenlijk tot een geschikt en duidelijk bezorg- of afhaalmoment komen, 2) we hebben persoonlijk en direct contact nadat je je bestelling hebt geplaatst, waardoor je niet in het duister hoeft te tasten tot het moment van de bezorging, 3) eventuele after-sales vragen of opmerkingen kunnen eenvoudig aan ons gesteld worden en worden snel beantwoord, 4) vragen tijdens het online winkelen kunnen ook snel gesteld en beantwoord worden, en 5) we kunnen tijdens het bezorgen een extra service leveren; namelijk het sturen van een Track & Trace live locatie, waardoor je exact weet hoe laat wij je meubel komen brengen. Om deze redenen denken wij dat WhatsApp het meest effectieve en het meest klantvriendelijke communicatiemiddel is van dit moment.

Wil je meer weten?

Wij staan van maandag tot zaterdag van 9:00 tot 20:00 voor je klaar

Telefoon

Online bezichtiging

06-18185901 & 06-81638818 (op afspraak)

Ontdek onze services

Swipe naar rechts om meer te zien