Bestellen bij Crecida

Op deze pagina leggen we je uit hoe bestellen bij ons werkt
1. ontdek

Kijk rond op onze website en ontdek ons esthetisch, uniek en verantwoord aanbod. We hebben daarnaast meerdere pagina’s gemaakt, om transparant te communiceren wie we zijn en hoe we jou van dienst kunnen zijn. Een leuk feitje is dat bijna alle producten direct leverbaar zijn; hierdoor hoef je niet onnodig lang te wachten voordat de meubels bezorgd of opgehaald kunnen worden.

2. bestel

Gebruik onze beveiligde en flexibele betaalmethodes, ontvang een voorstel voor een bezorg- of ophaalmoment, accepteer deze of kom met een tegenvoorstel en wordt telkens goed op de hoogte gehouden. Wil je dat we je meubel komen bezorgen? Kies dan uit onze bezorgopties en vervolgens sturen we je op de dag van bezorging nog een Track & Trace volgopties.

3. geniet

Ons eigen bezorgteam bezorgd met alle toewijding je meubel. Afhankelijk van de gekozen bezorgoptie wordt het meubel op de plek naar wens geplaats. Lees hier meer over onze eigen bezorgservice. Als je ervoor hebt gekozen om je meubel op te halen dan helpen we je met alle plezier het meubel in je rijtuig te tillen. Vervolgens kan je met volle trots genieten van je esthetisch, uniek en verantwoord meubel.

Het bestelproces

Lees hier alle stappen in het bestelproces bij bezorgen en ophalen

1. Plaats je bestelling via onze website;
2. Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestigingsmail van je bestelling;
3. Nadat je je bestelling hebt geplaatst nemen wij zo snel mogelijk contact met je op via WhatsApp om een bezorgdatum af te spreken;
4. Uiterlijk 2 dagen voor de dag van de bezorging neemt de bezorger contact met je op om een tijdslot van maximaal 3 uren door te geven;
5. Op de dag van de bezorging neemt de bezorger contact met je op via WhatsApp om je de Track & Trace volgoptie toe te sturen en om je eventuele updates te geven over de bezorging;
6. De bezorger(s) leveren het meubel bij je af; en genieten maar!

1. Plaats je bestelling via onze website;
2. Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestigingsmail van je bestelling;
3. Nadat je je bestelling hebt geplaatst nemen wij zo snel mogelijk contact met je op via WhatsApp om een ophaalmoment af te spreken;
4. Haal het meubel op op het afgesproken ophaalmoment;
5. Indien gewenst helpen wij je met het inladen van je meubel(s); en genieten van het meubel maar!

Heb je nog meer vragen over het bestellen?

Wij staan van maandag tot zaterdag van 9:00 tot 20:00 voor je klaar

Telefoon

Online bezichtiging

06-18185901 & 06-81638818 (op afspraak)

Ontdek onze services

Swipe naar rechts om meer te zien